četvrtak, 23. veljače 2012.

Someone like you...

Trudim se biti čiste glave, imati osmijeh na licu, zbilja se trudim, ali više nemam snage. Nemam snage za toliku glumu, nemam se snage smijati, a osjećati se tužno.
Zašto nitko ne vidi kako se osjećam? Zašto mi nitko ne pruža ruku, rame za plakanje, zašto nemam nekoga pokraj sebe?

Zašto moram šutjeti o osjećajima i onome što me muči?
Što sam točno skrivio da ne smijem nikome ništa reći, da ne smijem se nekome povjeriti od straha da će me osuđivati.

Mrzim svoj život i sve u njemu. Mrzim ovaj dvolični svijet. Mrzim sebe. Mrzim ljude.
Želim otići negdje gdje nema nikoga. Želim biti sam i umrijeti sam.

I ne to nije hir, to nije pesimzam, jednostavno mrzim sebe i sve oko sebe. Mrzim riječ živjeti. Reći ćete, kako olako gledam na život, ali ja ga zbilja mrzim.

2 komentara:

  1. najbolje je kada možeš popričati sa nekime o svojim problemima,jer onda i ti bolje shvatiš neke stvari koje možda trenutno ne vidiš, jer život zna biti težek a pogotovo nama koji smo manjina u ovom društvu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na neki nacin,nekada sam se i ja osecao slicno poput tebe,tugovao sam sto nemam nikog pored sebe ko bi mi dao ljubav,ko bi mi poklonio paznju,ulepsao dan i ucinio da se osecam voljenim.A onda,sasvim iznenada,kada sam to najmanje ocekivao i kada sam izgubio svu nadu da cu upoznati nekog ko ce mi promeniti zivot,dogodilo se to da sam upoznao decka uz kojeg mi se zivot zaista promenio,moj zivot je sa njim krenuo lepsim tokom,zavoleo sam ga od prvog trenutka,zavoleo je i on mene,vezali smo se jedno za drugog,tako da bi bilo uzasno za nas kada bismo se radvojili nekada.
    Moj ti je savet da ne tugujes.Ljubav dolazi iznenada,kada se najmanje nadas,desava se i to da ljubav dodje bas u momentu kada osetis da te samoca najvise muci,ali nemoj da tugujes,svi mi u zivotu moramo iskusiti ljubav.Kada sam upoznao svog decka,shvatio sam da sam uzalud sebe mucio mislima kada sam razmisljao o tome da nikoga necu naci ko bi me mogao tako snazno voleti.Tako ces i ti,poput mene,upoznati nekog s kim ces podeliti ljubav i biti srecan,najbitnije je da strpljivo docekas taj trenutak,i da ne budes ocajan.
    A sto se tice toga da se poveris nekome u vezi toga da si gay,ja mislim da to ne trebas da radis,svi mi odlicno znamo koliko je tesko biti gay na balkanu.Nazalost,moramo o tome cutati u nasoj okolini.
    Samo nemoj nikada gubiti nadu ni za sta.

    OdgovoriIzbriši

-dodaj komentar-