nedjelja, 18. srpnja 2010.

Dan na bazenu i / ili bulge dan...

Kao što i sami možete osjetiti na vlastitoj koži sparine i vrućine koje su nas snašle su jedva za izdržati. Klime rade od 0-24, ali za to nemam brige jer ionako HEP namjerava dignuti cijenu električne energije, pa ćemo trošili mi ili ne dobiti veću ratu struje za mjesec koji je na izmaku :)

Dns sam imao malo drukčiji dan od ostalih dana, koje provodim skrivajući se od vručine.Sam sam sebi rekao vrijeme je da odem na te bazene koji su mi pred nosom, a ja bolje provodim dane u kući zavučen da me slučajno danje svjetlo ne bi opazilo.

I tako oko 11 ujutro otišao ja s društvom na bazene, sunce grije nesnosno, ali nije mi samo zbog toga bilo odveć vruće.Bazeni puni, krcati ljudima, od većine milina za oči. Imao sam blagi osjećaj da se moj dan na bazenu pretvara kako sam i rekao u naslovu u bulge dan. Zgodnih tipova na sve strane, naprijed, lijevo , desno , nazad , u daljini gdje god se okreneš bulge na oči...
Hvala bogu, pa sam prije ovog izleta na bazen pročitao Jonasyev posto, i sjetio se sunčanih ispod kojih su mi oči letale na sve strane.Ozbiljno nisam znao gdje da gledam, dan je stvarno bio napaljujuć i evo dok pišem i ovaj post drži me još :)

Evo morao sam nešto napisati da ne mislite da sam zaboravio na blog, ali jednostavno prevruće je za sve, osim za bulge dan.Ako se ove vrućine nastave znam gdje ću provesti vrijeme.. :P

Evo po uzoru na Jonasya, ostavljam vam par slika bulge-a, i par onako čisto da se oraspoložite :)

Do slijedećeg posta pozz

Tony

(kako i sam MIlinović preporuča da se ne izlažete sunčevim zrakama, ako ga baš želite poslušati onda nađite neko mjesto u hladu i prepustite se :) )



































( totalni bulge :) )






































































(obavezno prije bazena obavite svu higijenu, naravno u dvoje je zanimljivije :)

Nema komentara:

Objavi komentar

-dodaj komentar-