ponedjeljak, 28. lipnja 2010.

Dodir roze!

Sjedim ja tako od dosade, švrljam po net-u kao i svaku večer.Upaljen mi tv...Počinje neki film, mislim ja ajde svako večer novo sranje na tom tvu daju, ili ponavljaju ono što je već bio milijun puta, ili stave ove vračare koje mi zbilja dižu tlak (no dobro o tome drugom prilikom), kad ono ČUDO NEVIĐENO. NA NOVOJ TV POČINJE film s gay pričom.Ja u šoku i dalje samo gledam u tv, ne mogu ni uzeti daljinski da se uvjerim na teletekst, da je to stvarno film o 2 muškarca.
Nakon što me prošao šok prvih tih minuta, odem na net pogledam kad ono stvarno.Moje lice mijenja oblik, u osmijeh od uha do uha.Naravno da sam odmah ugasio laptop i išao pogledati svoj prvi gay film na novoj tv.

Evo još jednom svaka čast NOVOJ.(nema veze što je gore bilo ono stariji od 18, i ovo je prvi korak)Od dns , večeras za mene su broj 1 od naših kanala.Ne sjećam se kad je bilo koji program od Hrt , rtl...pokazao jedan takav film, zato sam eto u još neviđenom šoku.

























Pa zar je moguće da ova naša konzerva, okreće novu stranicu ????Zar je moguće?! kao što vidite šok me i dalje drži.
Inače odsad samo gledam Novu briga meeeee, rtl i hrt vas ne volim više!(dobro hrt nikad ni nisam volio, sad još manje, pa tamo rade same konzerve tako da se to kod njih dogodi, cijela režija koja brine za program dobila bi otkaz!)

Evo da kažem nešto i o filmu:

Film se zove "Dodir roze" , radi se o dva dečka koji žive zajedno , sve je ok , dok ovome jednom majka ne odluči doći u posjet, kako bi mu odabrala djevojku i kako bi se on napokon oženio. To je šok za ovo dvoje, jer nisu deklarirani, niti itko zna za njih.Cijeli stan i život moraju preurediti kako majka ne bi skužila da oni ljubuju :):) Na kraju filma sve završava happy endom, ova prihvati situaciju kakva je weeee :P
Definitivno preporučujem, zanimljiv film!!! Pozdrav Tony :D

Broj komentara: 6:

  1. Nije da branim hrt, ali bio je i tamo jedan film s gay tematikom, doduše bio je prikazan daleko iza ponoći i ne završava baš takvim happy endom :) uglavnom, nije bilo loše za pogledat. A Home at the End of the World (2004)s Colinom Farrellom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače, Nova TV i HRT su prije cca 1-2 godine prikazali Planinu Brokeback, a HRT je također nedavno prikazao film Mambo Italiano koji jest da je komedija, ali se dotiče odnosa 2 gay mladića sa talijanskim podrijetlom.....ok komedijica..... :D. Također sam nedavno na HRT-u slučajno naišao na epizodu, mislim neke njemačke serije, u kojoj je prikazan odnos 2 muškarca...i to u tamo nekom terminu oko 2 popodne.....šok šokova..... :-)
    Čini mi se da naše tv kuće lagano izlaze iz konzerve i ne libe se prikazati i gay tematiku.

    Evo, sad sam se sjetio da sam i nedavno gledao My own private Idaho isto na HRT-u.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajde neka baš mi drago, iako već kad kažeš sad sam se sjetio Planine, da da nova tv ju je prikazala, eto zaboravih, jer ju nisam gledao na tv-u , nego skinuo, ali imaš pravo.

    A za ove po HRT-u iskreno nisam gledao, ali ajde neka više izađu iz te konzerve koma su mi više svi oni!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam gay,slučajno sam zalutao na blog u ove kasne sate. Pratim rezultate,ne znam ni sam kako sam u drugom prozoru dospio ovdje,ali blog je sasvim ok,s obzirom da je vlasnik gay očekivao sam neke prostote (to da ih nema na blogu shvati kao kompliment). E da,što se filmova gay tematike tiče jedan mi se definitivno urezao u pamćenje a to je "Noćno kruženje" iz 1980. s Al Pacinom,odličan film,pogledajte ga svakako. Nema sladunjavih ljubavnih priča,a to i jesu najbolji filmovi,uvijek svaki film ukvare ljubavnom pričom,nebitno muško-ženska,muško-muška ili žensko-ženska,najgore je kad film obećava i onda ljubavna priča,odmah vrtim program. Film je super,istina je da je malo mraćan,ali prema istinitim je događajima i stvarno ostavlja trag na gledatelja...

    OdgovoriIzbriši
  5. Pogledao trailer za navedni film, pa i nije uopce los, skinem ga kad dodem malo do vremena...U vezi prostota, znam na što mislis, jer nažalost većina , jel posebno gay blogova svodi se samo na jedno, a to mi uopće nije cilj, ovaj blog pišem radi sebe, a objavljivanje prostota?! pa u čemu je poanta??-pa nema je, stoga...
    hvala na komentaru i svrati slobodno :)

    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Film Dodir roze bih mogao milion puta gledati, nikad mi ne bi dosadio, to je jedan od filmova koji ,kada ga pogledas jednom i odusevis se radnjom filma, pozelis da ga pogledas vise puta.
    Bas sam o ovom filmu razmisljao da nesto napisem na svom blog-u, kad iznenada, prelistavajuci tvoj blog, slucajno sam video da si pisao o njemu.
    A sto se tice prikazivanja filmova gay tematike na hrvatskim i srpskim kanalima, zaista ih ne prikazuju mnogo, mada postoji veliki broj filmova ove tematike, na programima stalno se vrte jedni te isti filmovi, a filmovi gay tematike su totalno zanemareni

    OdgovoriIzbriši

-dodaj komentar-