subota, 25. prosinca 2010.

Sretan i blagoslovljen Božić i Happy New Year!

Znam, znam prije nego krenete na mene drvljem i kamenjem što me nije bilo čitavu jednu vječnost, ne znam jel da kažem da sam imao ispriku ili da se jednostavno ispričam svima koji su kliknuli na ovaj blog, a razočarali (razveselili?) što nema niti jednog novoga posta.

Jednostavno nisam imao inspiracije, ne znam tako je to ovih tjedana.
na sve gledam s nekim razočaranjem i pesimizmom. No, da vas ne davim tim svojim jadikovkama, ima vremena, davit ću vas poslije, išao sam u ovo božićno jutro, da vam od srca čestitam Božić.

Došao je stvarno brzo, barem meni, po ukrasima i lampicama bi se reklo da je kod mene već mjesec dana :), ali eto i službeno je danas Božić.

Želim da vam se ispune sve želje i željice i da u ovoj novoj godini 2011. promijenite svoj život samo na bolje i idete naprijed bez obzira na sve. želim vam ono što želim i sam, jer mislim da je to najbolja i najiskrenija čestitka nekome.

Kod mene vam se nije promijenilo puno toga i dalje sam sam. Sam s pitanjima, sam sa spoznajom, samu svemu. Valjda to tako mora biti, jednom će biti bolje, bar se nadam.

Kako ne bi mogli reći da vam nisam ništa poklonio za Božić, poklanjam vam ovu prelijepu pjesmu, koja stvarno dirne u čovjeka.

3 komentara:

  1. Tony, nova godina je pred tobom, nove brige i problemi ali nadam se i nova veselja,a tko zna možda i neka osoba koja će ti uljepšati život.
    Netrebaš nikud brzati, npr.ja sam dugo dugo bio sam i sad prolazim najljepše dane svog života i govorim si možda je vrijedilo čekat, možda je bila takva sudbina, mmožda.... ali znam da sam sad sretan te to želim i tebi i svima koji čitaju ovaj blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Tek sad vidio ovaj post. Hvala ti, trenutno još samujem, valjda će se i to jednom promijeniti.
    Tony

    OdgovoriIzbriši

-dodaj komentar-