nedjelja, 17. travnja 2011.

Lester

Gledam sam ovaj Big Brother, nisam od onih koji vole zavirivati u tuđu intimu, niti mi nešto predstavlja što mogu gledati tko što radi 24 sata na dan. Za sve ono što gledam po našim i stranim programima postoji neki određeni razlog. I baš sad razmišljam da podijelim svoj razlog s vama ili da ga ipak ostavim za sebe :)

Ali kako sam mogao podijeliti razlog zašto sam gledao Tudore (JRM :))), fer je da podijelim i ovaj s vama, iako vjerujem da će većina dijeliti sa mnom mišljenje.

Lester. Simpatično, lijepo, pametno stvorenje, koje jedva da se istakne u onoj masi (onu pijanku kada je malo razbijao ne računam :)). I ne, nije samo izgled zašto sam njega izdvojio imatu i nešto u karakteru toga dečka. Ne znam koliko pratite BB, ali stvarno je dosta iskren i pametan, a te dvije vrline malo tko danas ima (za kuću da ne pričam).

Odmah mi je zapao za oko, istina prvo izgledom, jer ga nisam ni razumio u početku, sada priča razumljivije od većine ukućana :)

Da ne bude neki suhoparan post, evo
2-3 slike o protagonistu posta :))

Do slijedećeg puta, uživajte...








p.s posebno sam uzeo ove slike u pidžami iz koje ne izlazi i nekada hoda po cijeli dan u pidžami :):)

Nema komentara:

Objavi komentar

-dodaj komentar-