nedjelja, 6. lipnja 2010.

Preživjeti...














Baš sad gledam i vidim da sam napravio malu pauzu među postovima...:), za početak hvala Jonasy-u na tagu za blog :)

Da se sad vratim na temu posta... Kako i dalje od dosade buljim u tu kutiju, (a utvrdili smo zašto telenovele imaju sretan kraj :) ) dns sam proveo dan uz posve drugu emisiju od telenovele...Ne znam jeste li kad uhvatili vremena, a sigurno jeste, šta ćete drugo raditi nedjeljom nego provoditi uz Tv, pogledati emisiju Preživjeti divljinu,
naravno
pratim ja to svaku nedjelju, i sad poslije emisije slučajno naiđem na netu da je sve iscenirano....mislim naravno da sam znao da uz Beara ide cijela vojska ekipe za snimanje i spašavanje, i vidim da je većini totalno emisija pala u očima nakon otkrića da se skoro sve radi po scenariju....I sad pitam sam sebe zašto ja to i dalje pratim i pravim se da ne znam da je sve po scenariju??!























- da bi nakon malo razmišljanja došao do zaključka da pratim najviše zbog voditelja koji je morate priznati oku ugodan :))
- pogotovo dok lovi hranu, (u svojim krpicama, obavezno bez majice ) kako bi " preživio" , da da to je taj životinjski nagon :))
Ništa i dalje sam odlučio praviti se da ne znam za scenarij i gledati ga u novim pothvatima kako se bori da preživi , na kraju krajeva kako je krenula
Lijepa naša, svi ćemo mi dobiti svoju ulogu u Preživjeti divljinu :)))

Do slijedećeg posta, uživajte :)

Tony



2 komentara:

  1. ja to ne mogu gledati, bez obzira koliko on bio zgodan, kada znam da je oko njega cijela ekipa snimatelja, a on se pita hoće li uspjeti naći neki zaklon ili će se do jutre smrznuti i umrijeti...

    OdgovoriIzbriši
  2. haha, u potpunosti se slažem s tobom, neka je cijela ekipa oko njega, ali ga je slatko gledati dko se "bori" sa divljinom

    OdgovoriIzbriši

-dodaj komentar-